Про подію
Як пришвидшити темпи зростання сервісного ІТ-бізнесу сьогодні? Від чого залежить лояльність клієнтів і прибуток компаній? Приходь на IT Meets. Сервісний бізнес 2025: Lead & Deliver. На події провідні експерти розкриють ключові виклики та поділяться практичними рішеннями для стабілізації та зростання сервісних ІТ-компаній.
Дізнайся, як управлінські підходи впливають на ефективність реалізації проєктів, які практики дають найкращі результати та як масштабувати бізнес усвідомлено – без втрати якості й команди.
Поговоримо про:
- дієві стратегії для зростання та розвитку бізнесу в умовах нестабільності;
- сучасні рішення для підвищення лояльності клієнтів;
- оптимізацію внутрішніх процесів для ефективного управління проєктами й командами;
- реальні кейси переходу компаній від стагнації до зростання;
- нові підходи для зміцнення конкурентоспроможності на глобальному ринку;
- виклики для сервісного бізнесу у 2025 році.
Конференція буде цікавою і корисною для засновників та власників сервісних ІТ-компаній, керівників з розвитку та операційного управління, проєктних менеджерів, бізнес-аналітиків, фахівців з продажів, HR-спеціалістів, а також усіх, хто відповідає за роботу з клієнтами.

Серед спікерів











Артур має 10 років досвіду у сфері EdTech, менеджменті і talent-hiring. У 2023 році заснував Wiseboard – платформу, яка допомагає ІТ бізнесам долати виклики зростання, уникати вартісних помилок та заощаджувати 2-3 роки шляху, залучаючи їм радників на ключові напрямки. У 2022 році створив «Ментори в тилу» – менторську платформу, що об’єднує 600+ менторів – засновників та керівників, які діляться своєю експертизою та донатять в ЗСУ. У 2021 році запустив 100 онлайн-курсів у Projector Institute.

Христина — сертифікована Senior Project Manager у компанії ELEKS та володарка нагороди PMI Rising Leader 2024. Очолює проєкт, що генерує понад $3,5 мільйона річного прибутку. Має досвід масштабування акаунтів і впровадження ефективних підходів до управління командами. Христина волонтерить в PMI Ukraine Chapter та Lviv IT Cluster, де активно ділиться експертизою.

Генеральний директор і співзасновник компанії Sombra. Sombra — це глобальна компанія з розробки програмного забезпечення та консалтингу, яка об’єднує понад 340 експертів з Європи, Латинської Америки, Канади та США. Протягом понад 10 років на ринку компанія спеціалізується на швидких індивідуальних рішеннях у сфері фінансових послуг, охорони здоров'я, електронної комерції, енергетики, логістики та телекомунікацій. Компанія знана за своїм впевненим зростанням, ціннісними підходами та лідерством в індустрії. Завдяки освіті та знанням в галузі комп'ютерних наук і бізнесу Віктор відіграв ключову роль у досягненні Sombra визначного успіху як помітного гравця на технологічному ринку.

Очолює проєкти запуску інкубаторів, хакатонів та стартап-програм, залучаючи партнерів і інвесторів для розвитку локального ІТ-середовища. Дарія – одна з ключових резиденток інноваційно-технологічного парку «Кристал», активно впливає на формування сучасної ІТ-екосистеми Вінниці.

Юрій має понад 15 років досвіду в IT-сфері. Протягом цього часу він працював у різних ролях – генерального менеджера, директора з делівері та керівника інженерних команд. Спеціалізація Юрія — управління проєктами, розробка IT-стратегії та розвиток продуктів. Свій шлях в IT розпочав як Python-розробник. Був викладачем Lviv IT School (LITS).

Роман – досвідчений менеджер ІТ-проєктів з понад 7-річною експертизою в управлінні розробкою програмного забезпечення в різних галузях, зокрема в E-commerce, делівері, Інтернеті речей (IoT) та ініціативах з вагомою соціальною складовою. За час кар’єри успішно реалізував понад 15 проєктів для B2B, B2C та корпоративних клієнтів, охоплюючи повний життєвий цикл проєкту – від ідеї до впровадження у виробництво. Роман має досвід співпраці зі стартапами, запуску нових продуктів та оптимізації наявних рішень для досягнення бізнес-цілей і задоволення очікувань клієнтів.

Досвід роботи в ІТ – 24 роки. За 10 років в ЕРАМ пройшов кар’єру від проєктного менеджера до очільника компанії в регіоні. Відповідальний за роботу більш ніж 500 фахівців локації. Окрім десятків комерційних проєктів, у 2023-му році Сергій координував pro bono проєкт зі створення доступного сайта для Вінницької ОВА. Серед поточних завдань – забезпечення планування безперервності бізнесу (BCP), мінімізація ризиків та фокус на операційній досконалості на клієнтських проєктах.

20 років в IT, з них 10 у власних проєктах. Експерт з розробки мобільних додатків та масштабування tech бізнесів Ментор, спікер, бізнес-стратег Співзасновник технологічної корпорації Covent IT (https://coventit.com/) та програмного продукту Є-ЧЕК (https://e-check.com.ua/) Засновник та власник екосистеми для бізнесу SalesBox (https://salesbox.me/) Експерт з розробки мобільних додатків та масштабування tech бізнесів Ментор, спікер, бізнес-стратег

Спікер має 14 років досвіду операційного менеджменту на різних рівнях. Експертиза включає управління командами та проектами, роботу з даними та аналітикою, розбудову та трансформацію бізнес-процесів в компаніях різного масштабу, розбудову та впровадження систем неперервності бізнесу, управління ризиками, кризового менеджменту у великих ІТ компаніях. Практичний досвід кризового менеджменту. Батько 2 доньок.

Сергій Молдаховський із 2014 року обіймає посаду члена правління та маркетинг-директора української ІТ-компанії RIA.com, що створює відомі маркетплейси AUTO.RIA, DIM.RIA, AGRO.RIA та RIA.com. Понад 20 років працює у сфері маркетингу, має більше 100 успішних проєктів у співпраці із Raiffeisen Bank Aval, PepsiCo bottling, Міністерством цифрової трансформації України та іншими. Сформував команду маркетингу RIA.com, яка понад 10 років під керівництвом Сергія запускає яскраві проєкти для продуктів, якими користуються мільйони українців.
Програма
Поговоримо як управлінські підходи впливають на ефективність реалізації проєктів, які практики дають найкращі результати, можемо поділитись власним досвідом та практичними інсайтами.
- Роман Вовкотруб, Менеджер ІТ-проєктів | 7+ років досвіду в Agile, Scrum | E-commerce
Під час презентації ми розвіємо міф про менеджера як простого “диспетчера завдань”. Долучайся до дискусії про реальну бізнес-цінність менеджменту: як управлінські ролі впливають на прибуток, зростання та ефективність компаній.
Поговоримо про:
– Ключові підходи до розвитку бізнесу на рівні проєктів
– Як менеджмент впливає на прибуток компанії
– Які стратегічно важливі задачі вирішують проєктні менеджери
– Чи може управління проєктами стати драйвером прибутку
– Реальні кейси та практичні кроки для менеджерів
- Христина Величко, Senior Project Manager у ELEKS
Упродовж останніх чотирьох років Teamvoy будує цифрові банківські продукти на ринках, які часто залишаються поза увагою великих гравців. Ми починали з рішень на межі банкінгу і криптовалют у Казахстані, а згодом вийшли на ринок Африки, де запустили Internet Banking для банку в Камеруні. У презентації я розповім про особливості роботи на ринках, що розвиваються: як формувати партнерства, планувати продажі та будувати продукти разом із клієнтами. Ми поговоримо про наявність локальних талантів, культурні виклики, маркетинг і пошук нових клієнтів, а також про баланс між високою цінністю і високими ризиками.
- Юрій Гаврилів, COO Teamvoy
Що блокує зростання бізнесу – і як це змінити? Ми розберемо ключові причини, що заважають компаніям зростати з трьох ракурсів: вплив СЕО, управлінських рішень та внутрішніх процесів.
Дізнайся сім перевірених стратегій, які допомагають компаніям подолати стагнацію та перейти до етапу стабільного зростання. Наприкінці – розберемо кейс компанії зі 120 спеціалістів, якій за три роки вдалося трансформуватися й вийти на шлях зростання.
- Артур Федоренко, Founder / CEO at Wiseboard
Дізнайся, як побудувати зрілу організаційну структуру та створити компанію, яка приваблює і клієнтів, і таланти.
Дехто вважає, що керівник компанії має розумітися на всіх напрямах діяльності. Інший підхід передбачає максимальне делегування завдань і зосередження лише на певних високорівневих та стратегічних питаннях.
Віктор Чех, CEO Sombra, поділиться унікальною методикою роботи, в основі якої – фокус на тому, що напряму пов’язане з добробутом та зростанням компанії. Поговоримо про три ключові завдання керівника, які слід виконувати мало не щодня, щоб забезпечити впевнене зростання на ринку України та експансію за кордон.
- Віктор Чех, CEO та Co-founder Sombra
Приєднуйся до панельної дискусії за участю СЕО IT-компаній Infopulse, EPAM та інших.
Спікери поділяться реальними кейсами й рішеннями, які допомогли зберегти проєкт, утримати клієнта або забезпечити прибуток.
На тебе чекає відверта розмова про виклики сервісного бізнесу сьогодні – і як компанії справляються з ними в реальному часі.
- Дарія Нишпорська, Голова правління ІТ Асоціації Вінниці
- Сергій Редько, Керівник ЕРАМ в центральному регіоні Україні
- Андрій Стахов, Співзасновник та СЕО Covent IT
- Павло Мойсеєв, Representative Partner, Tietoevry Create Ukraine
Квитки
1090 грн - вартість для всіх охочих придбати квиток на конференцію
Цей вхідний квиток надає:
- Доступ для всіх охочих – незалежно від компанії чи сфери діяльності
- Повний доступ до події – виступи спікерів, панельні дискусії
- Якісний нетворкінг – можливість знайомств із провідними експертами ринку
❗️ Зверни увагу: квиток не підлягає поверненню або обміну
Для працівників компаній-учасниць спільноти
Цей вхідний квиток надає:
- Повний доступ до події – виступи спікерів, панельні дискусії
- Якісний нетворкінг – можливість знайомств із провідними експертами ринку
- Кількість квитків обмежена та залежить від розміру локації
Квиток доступний для спеціалістів компаній-учасниць Кластера за умови попередньої реєстрації! Щоб його отримати, заповни форму та вкажи свій корпоративний email. Якщо тобі не вдалося отримати квиток, напиши нам: info@itmeets.com.ua