Про подію

Дізнайся, як запустити успішний продукт, залучити більше клієнтів та підкорити серця користувачів. Що підказує ринок та яка стратегія підійде саме для твого продукту? Про це поговоримо на IT Meets Product. Маркетинг, дизайн та продуктове мислення. Подія пройде 14 листопада у Києві. Ми зосередимось на важливих складових успіху продуктів: роль маркетингу, дизайну та продуктового мислення та порівняємо досвіди різних індустрій.

Під час конференції ми розглянемо позиціювання, аналіз ринку та потреби замовників сьогодні. Експерти з великим практичним досвідом поділяться цінними інсайтами. Вони розкажуть як вивести продукт на новий рівень та просувати його на глобальних ринках. Поговоримо про:

  • основні стратегії позиціонування продукту на українському і глобальному ринках;
  • аналіз ринку, актуальні потреби замовників;
  • сучасні інструменти для ефективного маркетингу;
  • підходи в дизайні, які привернуть увагу та збережуть клієнтів;
  • методи, що допоможуть згуртувати команду;
  • запуск нових продуктів на ринках військово-оборонних та кібертехнологій.

На IT Meets Product ми поділимося практичним досвідом, однак і поставимо під сумнів певні вже звичні постулати. Так, Роман Гавриш, керуючий партнер агентства цифрового маркетингу “Aimbulance”, професор Києво-Могилянської бізнес-школи в сегменті маркетингу, поділиться своїми думками та сумнівами стосовно того, чи існує позиціонування взагалі? Будемо разом знаходити відповіді та гаряче дискутувати.

На IT Meets Product 14 листопада також заплановано інтерактив. Перша частина конференції пройде в ігровій формі. Під час спеціального LEGO воркшопу Наталія Самбір, Chief Design Officer and Co-founder у Linkup Studio розповість як створювати інноваційні рішення, що змінюють поведінку користувачів і приносять користь бізнесу. Приєднуйся, щоб вдосконалити свою креативність і проаналізувати власний розвиток у сфері комунікації та емоційного інтелекту, гнучкості та здатності адаптуватися, а також оцінити ефективність своїх рішень. Кількість місць на воркшоп обмежена, стати його учасником можна, придбавши спеціальний “квиток із воркшопом”. 

IT Meets Product відбудеться 14 листопада у Києві, зал Quoroom – IQ Business Center. Дізнайся як запускати продукт, що стане лідером ринку. Купуй квитки вже сьогодні.

Для учасників Львівського IT Кластера діє знижка -30% на квиток. Залишити запит на знижку можна у вікні нижче.

about logo

Спікери

Роман Гавриш СЕО та співзасновник нейротехнологічного стартапу Anima
Олександр Перельотов Співзасновник та дизайн-директор в Excited
Наталія Самбір Співзасновниця та дизайн директорка у LinkUp Studio
Ростислав Кондрик COO Cyber Unit Technologies, COO Koryos Investment Fund
Ірина Супрунюк Cпівзасновниця Defense Innovation Highway

Програма

10:00 - 11:00
Реєстрація
11:00 - 13:00
Воркшоп LEGO Воркшоп: Розвиток продуктового мислення через саморефлексію

Співзасновниця та дизайн директорка Linkup Studio, Наталя Самбір проведе авторський LEGO воркшоп, на якому ви зможете проявити свою креативність, покращити якість комунації, пропрацювати вміння бути гнучким в умовах швидкоплинного ринку та адаптуватися у ситуаціях, які вимагають швидкої реакції. Також, и зможете переосмислити ефективність своїх дій як під час майстер-класу, так і та поза ним. Для цього ви працюватимете в командах і будуватимете чудеса світу з конструктора LEGO. Щоб виграти змагання, доведеться знаходити незвичайні рішення та реалізувати стратегії, а також розподіляти ризики. Все як у реальному бізнесі, але в мініатюрі.

13:00 - 14:00
Обідня перерва
14:00 - 15:00
TBA
15:00 - 16:00
Як перетворити трафік в користувачів: дизайн для активації Олександр Перельотов
16:00 - 17:00
Кібер та дефенс: позиціонування, коли все топ-сікрет Ростислав Кондрик, Ірина Супрунюк
17:00 - 17:30
Кавоперерва
17:30 - 18:30
Headway
18:30 - 19:30
Чому позиціонування не існує? Роман Гавриш

Квитки

Квитки для всіх охочих Купити квиток на Gastroli.ua
- 30% на квиток

Квитки для учасників Львівського ІТ Кластера

Заповніть форму та отримайте знижку

Партнери

Проєкт створений Львівським IT Кластером