Про подію
Дізнайся, як запустити успішний продукт, залучити більше клієнтів та підкорити серця користувачів.
Що підказує ринок та яка стратегія підійде саме для твого продукту?
Поговоримо про:
- основні стратегії позиціонування продукту на українському і глобальному ринках;
- аналіз ринку, актуальні потреби замовників;
- сучасні інструменти для ефективного маркетингу;
- підходи в дизайні, які привернуть увагу та збережуть клієнтів;
- методи, що допоможуть згуртувати команду;
- запуск нових продуктів на ринках військово-оборонних та кібертехнологій.
Перша частина конференції пройде в ігровій формі.
Під час спеціального LEGO воркшопу Наталія Самбір, Chief Design Officer and Co-founder у Linkup Studio розповість як створювати інноваційні рішення, що змінюють поведінку користувачів і приносять користь бізнесу.
Кількість місць на воркшоп обмежена, стати його учасником можна, придбавши спеціальний “квиток із воркшопом”.
IT Meets Product відбудеться 14 листопада у Києві, зал Quoroom – IQ Business Center.
Дізнайся як запускати продукт, що стане лідером ринку.
Купуй квитки вже сьогодні. Для учасників Львівського IT Кластера діє знижка -30% на квиток.
Залишити запит на знижку можна у вікні нижче.
Спікери
Роман Гавриш – СЕО та співзасновник нейротехнологічного стартапу Anima, власник маркетингової агенції Aimbulance, ад’юнкт професор Києво-Могилянської Бізнес-Школи, викладач бізнес-школи УКУ. Останнім часом сфокусований на впроваджені доказових інструментів та нейробіологічних методів у психічне здоров’я та маркетинг. Вважає, що розвиток науки повинен бути спрямований не тільки на збільшення можливостей технологій, але й на дослідження та удосконалення можливостей людини та суспільства.
Більше 10 років досвіду в дизайні інтерфейсів, 4 роки з яких в дизайн агенції цифрових продуктів Excited. За ці чотири роки під Олександровим співкерівництвом Excited стала однією з ТОП 10 UX агенцій у світовому рейтингу Clutch, отримала 4 нагороди Red Dot Award, дві Нью-Йоркські нагороди W3 awards, Awwwards, та ін.
Має більше 10 років досвіду у сфері дизайну цифрових продуктів. Сповідує продукт-орієнтований підхід та сприймає дизайн як комплексну систему, яка керується бізнес-візією та стратегією. За період роботи та співкерівництва Наталі, Linkup Studio отимала такі престижні світові дизайн нагороди, як Red Dot Design Award, UX Design Award і Apple’s App Of The Day nominations. Компанія неодноразово була визнана найкращою дизайн агенцією в світі за рейтингом Clutch.co. Окрім цього, Наталя працює над оновленням освітніх програм з UI/UX дизайну у Національному Університеті “Львівська політехніка” та Львівській Національній Академії Мистецтв.
COO/CIO з 17-ти річним управлінським досвідом у приватному та державному секторах, спеціалізуючись на розробці та впровадженні ІТ та security стратегій Enterprise level у секторі O&G, cтворенні та менеджменті Enterprise SSC, PMO. Росттислав також є партнером Київського міжнародного форуму з кібербезпеки.
Комунікаційний стратег та аналітик з понад 12-річним досвідом роботи в індустрії технологій, оборонних інноваціях, політичних кампаніях, бізнесі та мистецьких проектах. Очолювала відділ комунікацій українського кластеру оборонних технологій Brave1. Керувала PR напрямком та була головною редакторкою платформи TechUkraine. Ірина також є операційною директорка/партнерка Київського міжнародного форуму з кібербезпеки - Cyber Unit Technologies.
Ганна Панасюк — Integrated Marketing Strategist в EdTech компанії Headway, що розробляє освітні продукти та допомагає розвиватись понад 120 мільйонам користувачів у 170 країнах. Ганна формує позиціонування та визначає цінність продуктів екосистеми Headway для користувачів. Допомагає командам інтегрувати ціннісну пропозицію на різних етапах воронки та створювати цілісне сприйняття бренду. Ганна має міні MBA у бренд-менеджменті. Вірить у силу даних та доказових методів.
Програма
Співзасновниця та дизайн директорка Linkup Studio, Наталя Самбір проведе авторський LEGO воркшоп, на якому ви зможете проявити свою креативність, покращити якість комунації, пропрацювати вміння бути гнучким в умовах швидкоплинного ринку та адаптуватися у ситуаціях, які вимагають швидкої реакції. Також, и зможете переосмислити ефективність своїх дій як під час майстер-класу, так і та поза ним. Для цього ви працюватимете в командах і будуватимете чудеса світу з конструктора LEGO. Щоб виграти змагання, доведеться знаходити незвичайні рішення та реалізувати стратегії, а також розподіляти ризики. Все як у реальному бізнесі, але в мініатюрі.