Про подію
Хочеш розширювати співпрацю з поточними клієнтами та знаходити нових, підтримуючи адекватне навантаження для команди? Конференція IT Meets Management: Проєкт – Акаунт – Бізнес допоможе тобі зрозуміти, як ефективно керувати клієнтськими акаунтами та розвивати їх. Під час одноденної події, ти почуєш професійні історії, реальні кейси та практичні поради від досвідчених проєктних та акаунт-менеджерів.
Подія буде корисна проєктним, акаунт-, сейлз-менеджерам та всім, хто хоче стати гуру у спілкуванні з клієнтами. Особливу увагу приділимо сучасним викликам: як залучати клієнтів в нестабільній економічній ситуації та розширювати з ними співпрацю, орієнтуючись на їхні потреби.
Обговоримо такі теми:
- Ефективні практики проєктного менеджменту: як розвивати клієнтські акаунти та зміцнювати стосунки з замовниками.
- Взаємодія між проєктними, акаунт- та сейлз-менеджерами: як побудувати командну роботу та налагодити процеси.
- Метрики ефективності проєктних та акаунт-менеджерів: що спільного та відмінного у вимірюванні результатів роботи.
- Кар’єрний розвиток: від проєктного менеджера до акаунт-менеджера, основні виклики та перспективи.
- Client Success: як цей метод допоможе створити довгострокові стосунки з клієнтами та як його запровадити.
Серед спікерів – проєктні та акаунт-менеджери, девілері директори та керівники бізнесів. Своїм досвідом поділиться Ольга Романова, Senior Project Manager у ELEKS, яка за 8 років роботи успішно реалізувала близько 10 проєктів та розкаже про стратегії розширення клієнтських акаунтів. Василь Пасічник, Delivery Director у Data Art, який починав свій шлях як розробник, він поділиться професійними порадами та надихне учасників власними історіями успіху. A Сергій Харитонов, фаундер та СЕО компаній JetSoftPro та BJet ERP, разом із учасниками панельної дискусії – керівниками ІТ-компаній, поділяться особливостями розвитку клієнтських відносин та ефективної комунікації з замовниками на рівні топ-менеджменту.
Якщо хочеш глибше зрозуміти принципи акаунт-менеджменту, налагодити довготривалу співпрацю з клієнтами на своєму проєкті та прокачати навички в акаунт-менеджменті, приходь 28 листопада на IT Meets Management: Проєкт – Акаунт – Бізнес. Надихайся успішними прикладами та відкривай нові вектори розвитку, які змінять твою кар’єру. Нагадуємо, що для учасників Львівського IT Кластера діє знижка -30% на квиток.
Купуй квитки вже зараз.
Спікери
Денис Руденко обіймає посаду генерального директора Yalantis, поєднуючи стратегічне бачення з відданістю операційній досконалості. Завдяки своїм знанням у сфері лідерства, розвитку бізнесу та операційної діяльності, Денис забезпечує провідні позиції Yalantis в інноваціях та обслуговуванні клієнтів. Його підхід орієнтований на стале зростання, прозорість і створення довгострокової цінності через впливові партнерства та адаптивні стратегії, які відповідають мінливим потребам індустрії. Як прихильник безперервного вдосконалення, Денис фокусується на встановленні високих стандартів якості обслуговування та корпоративної відповідальності. Він захоплений створенням командної та відповідальної корпоративної культури, яка сприяє зростанню і водночас забезпечує виняткову цінність для клієнтів Yalantis.
Ольга приєдналася до компанії Eleks у 2011 році, ще будучи студенткою. Вона розпочала свою кар’єру на посаді інженера з тестування програмного забезпечення. Вже за два роки вона очолила команду тестувальників, яка налічувала 20 осіб. Наприкінці 2014 року Ольга перейшла на посаду координатора у відділ бізнес-аналізу, паралельно вивчаючи PMBOK. За 8 років роботи проєктною менеджеркою, вона очолювала команди, які успішно завершили близько десяти проєктів — від мобільних додатків до вебаплікацій з комплексними бізнес-процесами та застосуванням блокчейн-технологій.
Почав свою кар'єру як розробник, але дуже швидко став керівником проєктів і зрозумів, що як менеджер може приносити більше цінності клієнтам і компанії. Через кілька років здобув кваліфікацію Senior Project Manager та отримав PMP сертифікацію. Пізніше обіймав посади Program Manager та Account Manager, керуючи портфелем проєктів. Отримав ступінь MBA у Києво-Могилянській бізнес-школі. На даний момент очолює делівері та є одним з лідерів медичної практики в компанії DataArt.
За 11 років у Qubstudio Надія пройшла шлях від проджект менеджерки до CEO. Агенція є у двійці UX-дизайн-агенцій світу за версією Clutch, отримала 2 нагороди Red Dot та низку інших. Qubstudio спеціалізується на трансформації цифрових продуктів через інновації та зростання за допомогою дизайну, який Надія вважає стратегічною функцією. Під її керівництвом процеси співпраці з клієнтами були вдосконалені, внаслідок чого LT зріс в чотири рази за три роки, а частка доходу від upselling досягла 60%.
Більше 9 років досвіду в менеджменті на різних позиціях ( Scrum Master, Project Manager, Program Manager, Delivery Manager, Head of PMO). Маю досвід управління командами від 3 до 80 людей, досвід постановки процесів з нуля та кризового менеджменту. Останні декілька років займаюсь розвитком проєктних менеджерів та PMO офісів, також викладаю в НУ “Львівська Політехніка”.
10+ років досвіду у сфері пошуку талантів, захоплений ідеєю допомагати бізнесам зростати. - У 2023 році запустив Wiseboard - платформу, яка допомагає бізнесам долати виклики зростання, уникати вартісних помилок та заощаджувати 2-3 роки шляху, залучаючи їм радників на ключові напрямки біздев, маркетинг, продажі, делівері та ін. - У 2022 році створив «Ментори в тилу» - менторську платформу, що об'єднує 600+ менторів — засновників та керівників, які діляться своєю експертизою та донатять в ЗСУ. Ментори в тилу — частина екосистеми “В ТИЛУ” разом з платформами “Робота в тилу” та “Виробники в тилу”. - У 2021 році запустив 100 онлайн-курсів у Projector Institute.
Генеральний директор та співзасновник BotsCrew, компанії, що розробляє та впроваджує рішення на основі штучного інтелекту. BotsCrew спеціалізується на створенні індивідуальних AI-рішень для корпоративних клієнтів у сферах охорони здоров'я, PR та великих сервісних компаній. Понад 90% клієнтів BotsCrew — це підприємства зі США та Великої Британії, які обирають компанію за її індивідуальний підхід, консалтинговий формат співпраці та здатність вирішувати конкретні задачі клієнтів, забезпечуючи вимірюваний результат. Завдяки співпраці з такими клієнтами, як Honda, FIBA та місто Чикаго, BotsCrew вдало поєднує інновації та високу якість, що забезпечує стабільне лідерство на ринку AI-рішень. Під керівництвом Назара Гембари компанія BotsCrew з 2017 року щорічно входить до міжнародного списку найкращих сервісних компаній у галузі чатботів та Conversational AI за версією Clutch та була відзначена Forbes серед провідних компаній у сфері штучного інтелекту.
В розробці програмного забезпечення більше 9 років. Пройшов шлях від IOS розробника до засновника та CEO невеликої IT компанії з розробки мобільних та веб застосунків - Kevych Solutions. Цінність для клієнта - один з основних пріоритетів для мене.
18+ років досвіду в IT. Займаю посаду Delivery and Client Success Director у SoftServe. Веду YouTube канал, де ділюсь власним досвідом. Консультую з питань використання штучного інтелекту для бізнесу, брендів та власних соцмереж. Засновник спільноти “ШІ Історії” в Telegram. Спікер та ментор, активний учасник спільноти PrjctrMentor. Засновник простору у Львові “ProstirLviv”.
Працюю проєктним менеджером більше 8 років. Останні чотири - у компанії Softserve, у якій я також є PMO партнером. Віднедавна долучилась до розвитку non-profit напряму у Kaizen hub. Поза тим - є діючою лекторкою волонтерської спільноти «Як ти, брате», яка навчає українців спілкуватись в умовах війни.
Більше 10+ років досвіду HR та рекрутингу в ІТ на різних посадах (від операційних до управлінських) у малих та великих компаніях. Останні 4 роки в компанії SoftServe на позиції Talent Success Lead (напрямок ресурсного менеджменту). Більше 3 років надаю HR та карʼєрні консультації для підприємців та менеджерів. Люблю допомагати керівникам наймати та утримувати таланти, застосовувати ефективні HR практики зі здоровим глуздом балансуючи між інтересами людей та бізнесу. А людям усвідомлено будувати свою кар’єру та знаходити найкраще для себе місце праці.
Маючи 18 років різноманітного досвіду в ІТ-секторі, я обіймала різні ролі, від забезпечення якості та управління проєктами до акаунт-менеджменту та продажів. Кожен крок на цьому шляху був продиктований прагненням навчатися у виняткових людей, яких я зустрічаю — як клієнтів, так і колег. Я вірю, що кожна співпраця приносить унікальну історію та цінні інсайти. Мене надихає постійне навчання, ефективна комунікація та дослідження нових культур, а подорожі розширюють мій світогляд і стимулюють креативність. У вільний час я відпочиваю в горах, де спокій природи стає моїм притулком. Я з радістю поділюся інсайтами зі свого професійного шляху та сподіваюся надихнути вас на свіжі й інноваційні ідеї.
Понад 10 років тому прийшла з журналістики в ІТ в пошуках креативу, динаміки і меншого спілкування з людьми.. І стала менеджеркою Пройшла шлях від проджект координаторки до делівері менеджерки експрес-методом завдяки нашаруванню кожної нової ролі на попередню. Отримала роль делівері директорки, бо надто часто пропонувала зміни і оптимізаційні рішення, спираючись на свій досвід, аргументи і дані про те, яку користь вони принесуть організації. Тепер ретельніше стежу за тим, що пропоную. Проміняла аутсорс на продукт, директорство - на програмний менеджмент і зовсім про це не шкодую.
Досвід Юрія в IT-сфері перевищує 15 років і протягом цього часу він працював у різних ролях - як генеральний менеджер, делівері директор та керівник інженерних команд. За словами самого Юрія, його спеціалізація — управління проектами, розробка IT-стратегії та розвиток продуктів. Свій шлях в IT починав як інженер і перші роки був програмістом на python. Був викладачем Lviv IT School (LITS).
Програма
Навіть якщо ви говорите однією мовою, слова можуть мати різне значення в різних культурах і країнах.
За 10 років я мав досвід роботи з багатьма різними культурами – Європа (вона теж буває різною 🙂), США, Близький Схід, Японія, Китай.
Тому в цій доповіді ми поговоримо про стереотипи щодо різних культур, важливість невербальної комунікації та її правильної інтерпретації, і чому те, що прийнятно в комунікації та поведінці в США може вважатись хамством в Японії, та навпаки.
– Виклики АМ в компаніях
– Приклади симптомів, що не працює АМ
– бодішоп вендор —> trusted partner
– Мотивація інших членів команди
– Еволюція AM функції в організаціях
– Хто перший добіг, той і АМ
– AM = PM/Sales/DM/Founder
– Client Success —> AM
– AM —> Client Partner
– Приклади роадмап розбудови АМ функції
– АМ-Sales-Delivery alignment
– АМ процес у Wiseboard на базі бест практик і радництва інших компаній
Про різниці ролей у компаніях, як піемові навчатися для розбудови своєї компетенції, досвід
- Сергій Харитонов,
- Надія Лущак,
- Денис Руденко,
- Назар Гембара,
- Юрій Гаврилів.
- Модератор – Артур Федоренко
CEO, які безпосередньо займаються розбудовою акаунтів та спілкуванням з клієнтами: (не) вивчені уроки