Про подію

Хочеш розширювати співпрацю з поточними клієнтами та знаходити нових, підтримуючи адекватне навантаження для команди? Конференція IT Meets Management: Проєкт – Акаунт – Бізнес допоможе тобі зрозуміти, як ефективно керувати клієнтськими акаунтами та розвивати їх. Під час одноденної події, ти почуєш професійні історії, реальні кейси та практичні поради від досвідчених проєктних та акаунт-менеджерів. 

Подія буде корисна проєктним, акаунт-, сейлз-менеджерам та всім, хто хоче стати гуру у спілкуванні з клієнтами. Особливу увагу приділимо сучасним викликам: як залучати клієнтів в нестабільній економічній ситуації та розширювати з ними співпрацю, орієнтуючись на їхні потреби.

Обговоримо такі теми: 

  • Ефективні практики проєктного менеджменту: як розвивати клієнтські акаунти та зміцнювати стосунки з замовниками.
  • Взаємодія між проєктними, акаунт- та сейлз-менеджерами: як побудувати командну роботу та налагодити процеси.
  • Метрики ефективності проєктних та акаунт-менеджерів: що спільного та відмінного у вимірюванні результатів роботи.
  • Кар’єрний розвиток: від проєктного менеджера до акаунт-менеджера, основні виклики та перспективи.
  • Client Success: як цей метод допоможе створити довгострокові стосунки з клієнтами та як його запровадити.

Серед спікерів – проєктні та акаунт-менеджери, девілері директори та керівники бізнесів. Своїм досвідом поділиться Ольга Романова, Senior Project Manager у ELEKS, яка за 8 років роботи успішно реалізувала близько 10 проєктів та розкаже про стратегії розширення клієнтських акаунтів.  Василь Пасічник, Delivery Director у Data Art, який починав свій шлях як розробник, він поділиться професійними порадами та надихне учасників власними історіями успіху. A Сергій Харитонов, фаундер та СЕО компаній JetSoftPro та BJet ERP, разом із учасниками панельної дискусії – керівниками ІТ-компаній, поділяться особливостями розвитку клієнтських відносин та ефективної комунікації з замовниками на рівні топ-менеджменту.

Якщо хочеш глибше зрозуміти принципи акаунт-менеджменту, налагодити довготривалу співпрацю з клієнтами на своєму проєкті та прокачати навички в акаунт-менеджменті, приходь 28 листопада на IT Meets Management: Проєкт – Акаунт – Бізнес. Надихайся успішними прикладами та відкривай нові вектори розвитку, які змінять твою кар’єру. Нагадуємо, що для учасників Львівського IT Кластера діє знижка -30% на квиток. 

Купуй квитки вже зараз.

about logo

Спікери

Денис Руденко СЕО в Yalantis
Ольга Романова Senior Project Manager у Eleks
Василь Пасічник Delivery Director у Data Art
Надія Лущак CEO у Qubstudio, Ph.D. у Innovation Management
Орест Дмитрасевич засновник платформи розвитку лідерів Kaizen Hub та автор подкасту “Майже Вчасно”
Артур Федоренко Founder / CEO at Wiseboard
Назар Гембара СЕО та співзасновник BotsCrew
Володимир Назаркевич Founder & CEO at Kevych Solutions
Ігор Матрофайло Delivery and Client Success Director у SoftServe
Марія Гнип PM та PMO Partner в Softserve
Наталка Забитівська HR та кар’єрна консультантка, Talent Success Lead у SoftServe
Галина Щербата Key Account Director, Intellias
Ірина Боднар Program Manager у Temabit
Юрій Гаврилів COO у Teamvoy

Програма

09:00 - 10:00
Реєстрація
10:00 - 11:00
Панельна дискусія: TBA
11:00 - 12:00
Міжкультурний менеджмент: інструменти для подолання бар'єрів у комунікаціях Орест Дмитрасевич

Навіть якщо ви говорите однією мовою, слова можуть мати різне значення в різних культурах і країнах.

За 10 років я мав досвід роботи з багатьма різними культурами – Європа (вона теж буває різною 🙂), США, Близький Схід, Японія, Китай.

Тому в цій доповіді ми поговоримо про стереотипи щодо різних культур, важливість невербальної комунікації та її правильної інтерпретації, і чому те, що прийнятно в комунікації та поведінці в США може вважатись хамством в Японії, та навпаки.

12:00 - 13:00
Від простого до складного: працюючий АМ фреймворк для малого ІТ бізнесу Артур Федоренко

– Виклики АМ в компаніях
– Приклади симптомів, що не працює АМ
– бодішоп вендор —> trusted partner
– Мотивація інших членів команди
– Еволюція AM функції в організаціях
– Хто перший добіг, той і АМ
– AM = PM/Sales/DM/Founder
– Client Success —> AM
– AM —> Client Partner
– Приклади роадмап розбудови АМ функції
– АМ-Sales-Delivery alignment
– АМ процес у Wiseboard на базі бест практик і радництва інших компаній

13:00 - 14:30
Обідня перерва
14:30 - 15:30
Вплив проєктного менеджера на ріст і розширення акаунтів Ольга Романова
16:30 - 17:30
Fireside chat: Шлях самурая: ролі, цілі та розвиток PM Василь Пасічник

Про різниці ролей у компаніях, як піемові навчатися для розбудови своєї компетенції, досвід

17:30 - 19:00
Панельна дискусія: Account Management вищого рівня: керівники та засновники розкажуть про роботу з клієнтами

  • Сергій Харитонов,
  • Надія Лущак,
  • Денис Руденко,
  • Назар Гембара,
  • Юрій Гаврилів.
  • Модератор – Артур Федоренко

CEO, які безпосередньо займаються розбудовою акаунтів та спілкуванням з клієнтами: (не) вивчені уроки

Квитки

Квитки для всіх охочих Купити квитки на Gastroli.ua
- 30% на квиток

Квитки для учасників Львівського ІТ Кластера

Заповніть форму та отримайте знижку

Партнери

Проєкт створений Львівським IT Кластером