Про подію
Переймаєтеся, що ваш продукт не буде вирішувати проблеми користувача або бізнесу? Для компаній та спеціалістів важливо постійно залишатися в курсі нових трендів та змін на ринку. Це допомагає розуміти, куди рухатися далі та переконатися, що користувачі дійсно потребують продукт, який ви створюєте.
Навіть під час війни та невизначеності з’являються продукти, якими користуються мільйони людей. Як це відбувається на практиці, поговоримо на конференції IT Meets Product: Підходи та виклики у створенні продуктів, яку організовує Львівський ІТ Кластер. Ми зібрали експертів та спікерів з унікальним досвідом. Вони розкажуть не лише про те, як створювати успішні рішення, але й поділяться помилками, щоб ви могли їх уникнути.
На події ми обговоримо професійні виклики продакт-менеджерів, тенденції UX/UI дизайну, тренди у створенні продуктових стратегій та шляхи розвитку продуктів в період невизначеності. А також проаналізуємо складнощі, які можуть бути спільними для різних компаній та інструменти для їх вирішення.
Крім того, під час IT Meets Product відбудеться презентація Product Community – нової спільноти Львівського ІТ Кластера. Вона об’єднає однодумців та стане майданчиком для продовження жвавих дискусій.
Приєднуйтеся до понад сотні експертів, ІТ-фахівців, засновників стартапів та скейлапів, щоб відкрити нові горизонти у світі продуктів та стати лідером у своїй галузі. Купуйте квиток та дізнавайтеся про нові підходи до менеджменту продукту, що допомагають компаніям досягти успіху сьогодні.
Спікери
Медичний психолог і підприємець.
К.т.н., у минулому програміст, консультант, і зрештою – засновник успішного стартапу StepShot. Після продажу своєї компанії завжди був захоплений ідеєю поширення стартап досвіду – задля навчання нового покоління технологічних підприємців. Тому, віднедавна – викладач з ІТ підприємництва Львівської політехніки, автор подкасту “Стартап-кухня”, а тепер і книжки “Стартап-кухня. Книжка про ІТ-бізнес, якої мені не вистачало”, ментор та радник у сфері B2B SaaS проєктів.
Наталія має 10-річний досвід роботи у дизайні та була залучена у понад 150 проєктів різних розмірів з різних індустрій. Зараз її основна діяльність пов’язана з розвитком дизайн експертизи та команди. Наталія очолює команду талановитих дизайнерів, які працюють над проєктами для світових брендів, таких як Bosch, Porsche, Impactive, Boba та Reverso. Вона зосереджена на впровадженні продуктового мислення, як частини культури в команді. На сьогодні, цей підхід вже приніс їм світові нагороди за дизайн, у тому числі відому Red Dot Design Award (x4) і номінації на «App of the Day» від App Store. Воркшоп Тема: "Iнтерактивний LEGO воркшоп. Продуктове мислення в розробці продуктів" Опис: У формі гри ви спробуєте обрати власну стратегію для створення продукту, дослідити конкурентів, контролювати якість і інновації, залучити більше клієнтів і зробити висновки з ретроспективи. Цей воркшоп покаже вам, як можна покращити: Широкий погляд на продукт Колаборацію та комунікацію в команді Креативність та гнучке мислення Крім того, завдання, які учасники виконуватимуть під час воркшопу, допоможуть їм зрозуміти, як вибір стратегії та прийняття рішень впливає на кінцевий результат. Це буде цікаво для всіх, хто працює з продуктами чи проектами і бажає приносити більше цінності своєю роботою, незалежно від рівня або посади.
Іра має 8 років досвіду розробки цифрових B2B та B2C продуктів. Працювала як із стартапами, так і з сталими бізнесами в різних галузях, з поміж яких real estate, retail, financial services, travel & hospitality, social sector. Прихильник постійного навчання та розвитку продуктового мислення, є учасницею подкастів та автором епізодів на каналі «Building Digital Products», автором практичних посібників для початківців в бізнес аналізі та менеджменті продукту, маніфесту про філософію продуктового мислення, якими керується компанія LinkupStudio. Іра захоплюється адаптацією методологій під потреби бізнесу та особливості командної роботи для максимізації цінності та розвитку мислення орієнтованого на продукт.
Костянтин має більш ніж 15-річний досвід у сфері дизайну, орієнтованого на користувача, з особливим акцентом на методологіях, що базуються на даних. Протягом останнього десятиліття він працював у B2B, B2C і G2C секторах, починаючи з охорони здоров'я, телекомунікації, білінгу, фінансів, закінчуючи FMCG, освітою та електронним урядуванням). Крім того, Костя ініціював "XD Community", динамічну спільноту з понад 400 дизайнерів та бізнес-аналітиків. Він також має семирічний досвід коучингу, менторства, воркшопів та викладання в ЛНАМ.
Андрій має понад 9 років досвіду роботи зі стартапами як бізнес-аналітик та продакт-менеджер та спеціалізується на роботі з новітніми технологіями, даними, цифровому маркетингу, алгоритмічному прийнятті рішень та психології споживача. Андрій очолюю напрям "Аналіз систем" у Національному університеті "Львівська політехніка" та викладає там бізнес-аналіз. Він також є ментором акселераційної програми в CfE Accelerator.
Яна - висококваліфікований експерт з дизайну інтерфейсів з більш ніж 10-річним досвідом роботи. Вона спеціалізується на UX, веб-інтерфейсах та дизайні мобільних додатків, а також впевнено створює та вдосконалює продукти, пропонуючи найбільш інноваційні рішення та з ентузіазмом приймає будь-які виклики.
Григорій цікавився сучасними технологіями ще зі школи. Тоді в нього й з’явився перший, зібраний майже власноруч, персональний комп’ютер. Далі він вирішив вивчати технічні спеціальності в профільному ліцеї, а потім й в університеті. Щоби сплатити за навчання, на 5 курсі Григорій знайшов свою першу роботу, яка зі звичайного підробітку стала початком професійного шляху в ІТ. За більше 15 років кар'єри встиг попрацювати у Astelit та N-IX. Зараз займається розвитком одного за найуспішніших державних продуктів - Prozorro.Sale, а також є куратором курсу “Becomeing a CTO” на Projector.
Оксана відшукує цінність продуктів та сервісів, ворожить на funnels, знімає churn. Має досвід роботи як на великих ентерпрайзних проектах на різних етапах sdlc так і роботи з продуктом від старту. Обожнює красивий маркетинг та продукти чи сервіси, що допомагають людям. Оскільки Оксана надзвичайно любить свою роботу, то старається закохувати в це і студентів НУ ЛП. Мріє про стартап інкубатор в рамках університетів.
Має понад 20 років досвіду в розробці програмного забезпечення, управлінні інфраструктурою та операційній діяльності.
Поліна також є Mobile Apps Design course кураторкою у Projector та продуктовим дизайнером у VerbaApp.
Людина, яка працює з людьми на керівних посадах більше 10 років
Програма
Модератор:
Ірина Любінець, Директорка продакт менеджмент напрямку в LinkupStudio,
Учасники:
- Андрій Балик, Product Manager у Softserve,
- Яна Кузік, Lead Product Designer у Qubstudio
потрібна реєстрація
Модератор:
Ісмаіл Осбанов, CEO Vector Media
Учасники:
- Іван Осадчий, засновник Knopka,
- Саша Ремінний, інвестор та ментор
- Ярослав Молочко, Director of Engineering у SQUAD