Про подію
Повномасштабна війна, світова економічна рецесія та ще 33 нещастя – з якими тільки викликами не зустрічалися спеціалісти сфер business development, sales та marketing протягом останніх півтора року.
Якщо додати ще тренди пост-пандемії, розвиток ШІ, діджиталізацію, культурні особливості ринків, то отримуємо гримучу суміш інструментів, стратегій та практик, якими щоденно користуються фахівці для досягнення своїх цілей, а саме – розвитку бізнесу.
Конференція IT Meets: Bizdev – одноденна подія, яка об’єднає фахівців галузі маркетингу, лідогенерації, продажів та комунікації, аби поспілкуватись про дієвість стратегій, горизонт планування, перемоги та болі в залученні лідів до сервісних та продуктових компаній. Звісно, все підкріплено досвідом!
На події обговорять:
- Інструменти для росту бізнесу: Inbound vs Outbound маркетинг? Нові та нетривіальні практики: розбір кейсів.
- Світова рецесія та технологічні компанії: Що сталося із ринком? Як працює маркетинг продуктів та сервісів у 2023 році?
- Стратегії комунікації з клієнтами: Тестування гіпотез, створення меседжів та як змінюється tone of voice.
- Вихід на нові ринки: Дослідження ринків, їх потенціалу та нові угоди: плюси, мінуси, підводні камені.
Майже 200 movers and shakers з ІТ-компаній зберуться на день дискусій, нетворкінгу та навчання. Приєднуйся!
Спікери
10 років досвіду в продажах та сейлс девелопменті. Пройшла шлях від SDR до менеджера SDR команд. Зараз очолює та розвиває Sales Development відділ в фінському стартапі N.Rich. Лекторка в стартап-інкубаторі ideasLab Center for Entrepreneurship UCU. Співорганізаторка Продуктового Треку на IT Arena Conference. Також є співзасновницею (un)certain sales consultancy та (un)certain sales school та протягом останніх двох років успішно допомагає B2B IT компаніям будувати з нуля або ж покращувати процеси аутбаунд лідогенерації.
8 років досвіду в продажах та бізнес девелопменті в різних організаціях, від сервісних компаній до продуктових стартапів. Зараз очолює та розвиває Sales Development відділ в Каліфорнійському стартапі Basis Theory. Лекторка в стартап-інкубаторі ideasLab Center for Entrepreneurship UCU. Також є співзасновницею (un)certain sales consultancy та (un)certain sales school та протягом останніх двох років успішно допомагає B2B IT компаніям будувати з нуля або ж покращувати процеси аутбаунд лідогенерації.
Має більше 10 років досвіду в написанні та редагуванні контету англійською для ІТ а також управлінні контент командами. Працювала в техрайтингу, PR, SMM та маркетингу, а 6 років тому заснувала агенцію Raccoon Writing, щоб сфокусуватися на розробці контенту для технічної ніші. Створила курси для початкових та досвідчених контент райтерів. Любить комікси і Лего.
10 років у комунікаціях, з них більшу частину робота з візуальними комунікаціями. У своїй роботі в and action допомагаю бізнесам та організаціям з розумінням використання відео у комунікаціях відповідно до завдань, цілей та можливостей. Кураторка та викладачка курсу «Мультимедійні формати» в Українському Католицькому Університеті.
Навчалась в Англії (MBA), маю 10 років досвіду в ІТ (продукти та сервіси). Зараз відповідаю за продажі, розвиток бізнесу, лідогенерацію, стратегію маркетингу, і аккаунт менеджмент. У продажах понад 7 років: ex-Head of Sales at Genesis; ex-BizDev at AgileEngine; ex-Global Sales & Marketing Coordinator at 3Shape. Виступала і представляла продукти на 50+ міжнародних конференціях, проводила переговори з Fortune 100. Імплементую CRM системи та розробляю стратегії. Авторка практичного онлайн курсу з B2B IT Sales.
Дмитро працює на посадах у продажах у різних галузях протягом останніх 13 років. Після придбання компанією Avenga компаніх Perfectial, він очолював команди та налаштовував процеси продажів на посаді Віце-президента з продажів в Perfectial та Віце-президента з операцій з продажів в Avenga.
Будучи понад 13 років задіяною у сфері ІТ, Ольга є носієм цінного досвіду із пошуку рішень та розвʼязування найрізноманітніших клієнтських проблем. У ELEKS із 2013 року, Ольга створила Департамент з взаємодії з клієнтами компанії, розробивши процеси та кращі pre-sale та найкращі практики, а також побудувала команду консультантів для супроводу клієнтів від першого контакту до підписання проекту. Вона впровадила Discovery-сервіс в ELEKS, а також успішно керувала проектами з консультування з продуктів у різних галузях та географічних областях. Ольга має ступені магістра з прикладної лінгвістики, комп'ютерних наук та інформаційних технологій Львівського політехнічного університету, а також MBA від Києво-Могилянської бізнес-школи.
В індустрії понад 15 років, пройшов шлях від джуніор програміста до віце президента компанії з топ-10 українського ІТ. З 2016 року працює в Intellias, де займається різними програмами пов'язаними з розвитком бізнесу, продажами і маркетингом.
Антоніна керує напрямком розвитку бізнесу із клієнтами фінансової індустрії у компанії SoftServe. До ІТ ще 10 років працювала у корпоративному банкінгу. Зони експертизи та фокусу – розробка та впровадження стратегії, біздев у цілому, продажі новим та портфельним клієнтам, переговори та структурування угод.
За плечима у Любомира понад 8 років інженерного досвіду. Згодом використовував знання та навики також як СТО для технологічних стартапів. Зараз обіймає посаду СЕО у аутсорсинговій компанії VNV Solutions
Понад 10 років Юрій впроваджує кращі B2B маркетинг практики в топових ІТ компаніях, агрегуючи досвід запуску та покращення нових маркетингових каналів, клієнто-орієнтованих програм та налаштування співпраці крос-функціональних команд для досягнення бізнес цілей як і компаній так і їх клієнтів.
Понад 10 років в маркетингу, 5 з яких в ІТ індустрії. Пройшов шлях від джуніор маркетолога в напрямку бренду роботодавця до керівника маркетингу. Будував в команії аутбаунд, інбаунд лідогенерацію, постійно тестую наявні та нові канали залучення потенційних замовників. Зараз один з менеджерів компанії ElifTech, що зобовʼязує займатися ширшим колом завдань ніж маркетинг
8 років досвіду у міжнародному маркетингу. Пройшов шлях від маркетинг інтерна до маркетинг ліда. Засновник GrowthMate – SEO link-building агенції, яка допомагає B2B компаніям обганяти конкурентів в пошуковику і генерувати більше прибутку. Консультує маркетологів та власників бізнесів у напрямі growth marketing. Стартап ментор у Startup Wise Guys.
Розклад
Модератор – Лілія Смирнова
Вікторія Безсмольна
Юрій Терещук
Еміль Трофимюк
Андрій Запісоцький
Модератор – Віктор Гайдін
Дмитро Захаров
Ольга Клок
Антоніна Скрипник